Be an exhibitor!

Fortrolighedspolitik

Leider ist der Eintrag nur auf Dänisch und Amerikanisches Englisch verfügbar. Der Inhalt wird in der Standard-Sprache dieser Website angezeigt. Sie können einen Link anklicken, um zu einer anderen verfügbaren Sprache zu wechseln.

Når du bestiller en adgangsbillet til messen, eller deltager i vores messe konkurrence, giver du os dine personlige oplysninger. Du kan altid få oplyst, hvilke oplysninger vi indsamler, hvordan vi gør det og hvad vi bruger det til.

Hvad er personlige data?

Personlige data er informationstyper, der kan være knyttet til en person, f.eks. Dit navn, bopæl, telefonnummer, e-mail adresse og IP-adresse.

Hvilke regler gælder for behandling af personoplysninger?

Compass Fairs er ansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, der er indsamlet i forbindelse med bestilling af billetter, eller når du deltager i vores messekonkurrencer. Personoplysninger behandles af Compass Fairs i overensstemmelse med den danske lov om beskyttelse af personlige oplysninger.

Hvilke oplysninger indsamler vi om dig?

Du afgiver dine oplysninger når du:

  • bestiller en billet til en af vores messer.
  • du deltager i konkurrencer arrangeret af Compass Fairs.
    (Navn, adresse, postnummer, by, køn, e-mail adresse og telefonnummer)

Oplysninger vi indsamler vedrørende din brug af boligdage.dk

  • Hvilken slags teknologi du bruger. Uanset om du bruger en bærbar computer, tablet eller mobil, hvilken browser du bruger, IP-adresse, netværksoperatør osv.
  • Hvad laver du. F.eks. hvilke websider du besøger.
  • Hvor du er. Vi registrerer din geografiske placering baseret på din IP-adresse eller andre former for lokalisering.

Hvor er oplysningerne gemt?

Dataene gemmes i vores databaser.

Oplysninger fra andre kilder

I tilfælde, hvor vi mangler information, indsamler vi det fra tredjeparter, der hjælper os med at analysere markedsføringen af vores messer, brugen af vores hjemmesider og forbedre vores service.

Til hvilke formål anvendes dataene?

Vi arbejder løbende på at give dig en god oplevelse på vores messer, og dette er det vigtigste formål, som vi bruger dine personlige data til:

  1. 1. Inviter dig til kommende messer. For at gøre dette har vi brug for din e-mailadresse og telefonnummer, så vi kan sende dig en invitation. Vi bruger din adresse til at kortlægge hvilken af vores messer der vil være af største interesse for dig.
  2. Forstå markedstendenser og krav gennem statistik. Vi analyserer data, såsom alder og køn, for at forbedre og videreudvikle vores messer.

Spørgeundersøgelser

Vi udfører af og til undersøgelser på vegne af os selv. Målgruppen for disse undersøgelser er de personer, der har deltaget i en af vores konkurrencer.

Bliver dine data delte med andre?

Nej, dine data blive kun brugt af Compass Fairs

Sletning af personoplysninger

Vi har selvfølgelig en sletteprocedurer. Du kan til enhver tid kontrollere, hvilken information vi har om dig. Se nederst på denne side. Du kan også bruge den samme proces til at få slette dine data. Du kan anmode om, at vi sletter dine oplysninger. Ring blot til os (+45 74 62 94 40) eller send os en mail på info@compassfairs.dk.

Du modtager årligt 3-4 invitation til vores arrangementer. I denne invitation vil det fremgå, hvordan dine data kan slettes fra vores systemer.

Personlige data gemmes som regel i 6 år fra, den dag du er blevet registreret i vores database, eller fra den dag dine data sidst er blevet opdateret (bestilt en billet eller deltog i en konkurrence).

Børns privatliv

Vi ønsker ikke at indsamle eller på anden måde behandle personlige oplysninger om børn under 16 år. Hvis børn under 16 år har givet os personoplysninger, f.eks. ved at bestille en billet til en af vores messer, eller deltage i en af konkurrencerne, vil vi slette oplysningerne, så snart vi bliver opmærksomme på problemet. Forældre eller værger kan kontakte os som vist nedenfor.

Hvis du har spørgsmål vedrørende vores privatlivspolitik, bedes du kontakte os på:

Tlf.: +45 7462 9440

E-mail: info@compassfairs.dk

Information Removal Request

By submitting the form below you request for your information to be removed from our database.

You will receive an email from us to confirm this request (don’t forget to check your spam folder if you don’t see in your inbox).